1. Hoe u kunt spreken met het in dienst hebben van managers, Human Resources-vertegenwoordigers op LinkedIn Als u onlangs een social selling taak hebt gekregen of een vergadering hebt voltooid, kunt u de mogelijkheid hebben om contact op te nemen met de personeelsverantwoordelijke of personeelsfunctionaris voor updates. Als je twijfelt of LinkedIn de juiste manier is om te communiceren, vertrouw dan op je reactie en bereik niet via social selling, volgens bezettingsplanner en LinkedIn-professional Nicole Williams. In de juiste situaties kan het verbinden met het in dienst hebben van professionals met behulp van LinkedIn je aanhoudende interesse tonen in de omgeving en ook betrokkenheid bij het social selling uitbesteden, en het kan jou en je cv van top tot teen houden, stelt Williams. LinkedIn staat niet toe dat gebruikers anderen berichten sturen als ze niet zijn bijgevoegd of geen betaalde accounts hebben. Als u iemand wilt bereiken via social selling met wie u niet bent verbonden, stuurt u eerst een uitnodiging met een persoonlijke opmerking op maat. "Behoud uw boodschap bondig en vriendelijk, en laat hen ook inzien dat het geweldig was om hen en hun groep te ontmoeten," zegt ze. "Verhef een verhaal of onderwerp dat tijdens je sollicitatiegesprek rondzwierf en verhoog het ook. Het interview vindt nog steeds plaats op dit punt, sensatie met deze boodschap en houd het kort." Als je gebruik maakt van social selling om een ​​taakaanvraag op te volgen, zorg er dan eerst voor dat de materialen van je cv overeenkomen met je LinkedIn-account, zegt Angove. "Een van de eenvoudigste social selling methoden om een ​​aanwervingsbegeleider uit te schakelen is of data of details niet op één lijn liggen." In uw bericht is het een geweldig concept om ontvangers te laten begrijpen hoe u het werk opzette, en hen ook te vertellen dat u voldoet aan alle mogelijke vragen die ze hebben, zoals Angove beweert. Het bericht moet kort zijn en ook to the point. "Neem niet meer dan zo snel contact met hen op via LinkedIn", zegt hij. "LinkedIn stuurt uw bericht naar zowel hun LinkedIn-account als naar het e-mailadres dat ze ermee associëren, zodat ze het op twee gebieden kunnen zien." En ook als u geen snelle feedback ontvangt, overweeg dan om met iemand anders in Human Resources een enigszins verschillende boodschap te verbinden, zegt hij.

2. Hoe potentiële adviseurs op LinkedIn te berichten Als je een nieuwe coach op LinkedIn wilt vinden via social selling, moet je weten waar je moet kijken. De 'Teams'- en' Advanced Search'-kenmerken regels van LinkedIn zijn 2 geweldige locaties om te beginnen voor social selling. om te slagen met social selling moet je in eerste instantie zoeken naar geschikte groepen op basis van je locatie, volgens Angove. Dit kan je helpen experts in de buurt te vinden, een relatie op te bouwen en achteraf een van de meest energieke personen te zoeken. "Dit zijn de mensen die al in de gemoedstoestand verkeren om coach te zijn – ze delen nu al, ze zijn op dit moment aan het opleiden", zegt hij.

3. Hoe u verbinding maakt met IT-medewerkers op LinkedIn Als u net begint aan een zoektocht naar nieuwe moderne technologieleveranciers of midden in een softwaretoepassing voor het hele bedrijf staat, kunt u een schat aan waardevolle aanbevelingen doen aan verschillende andere IT-professionals die efficiënt op hetzelfde social selling terrein hebben gebladerd. "IT-professionals willen zowel ideale methoden als social selling successen op taken laten zien en delen, maar ook door erop in te spelen dat je heel veel waard kunt worden", zegt Angove. LinkedIn-klant Teams die zich bezighouden met social selling taken vergelijkbaar met die van u zijn goede plaatsen om gelijkgestemde professionals te vinden, aldus Angove. "Houd gewoon in gedachten om het professioneel te houden," zegt hij.

4. Hoe LinkedIn te gebruiken om in te checken bij een voormalige manager voor uw social selling. Als u uw LinkedIn-account aan het polijsten of bijwerken bent om te plannen voor een nieuwe zoekopdracht, zijn aanbevelingen van voormalige collega's enkele van de meest impactvolle toevoegingen, volgens Williams. Het is perfect om uw huidige social selling supervisor om een ​​dergelijke aanbeveling te vragen meteen nadat u een effectieve social selling taak hebt voltooid, maar dat is niet altijd mogelijk. Wanneer u contact opneemt met voormalige managers voor suggesties na de waarheid, vraag hen dan commentaar te geven op uw social selling capaciteit om bepaalde scenario's uit te voeren en geef ook details, zo stelt Williams. "Voel je vrij om kogels te sturen die ze als motivatie kunnen gebruiken", zegt ze. "U wilt dat deze social selling aanbevelingen als array met uw array praten." Het is ook een uitstekend concept om aanbevelingen te eisen die spreken over de specifieke verplichtingen die nodig zijn voor het social selling werk dat je probeert te landen, volgens Angove. "Als u een aanvraag doet voor een positie voor softwareontwikkeling, vraagt ​​u uw leidinggevende om te praten over het leveren en het maken van code, omdat dat het meest van toepassing is op de social selling taak," stelt hij.